1mrvky atağı yeni atlatmış bir anne olarak söylüyorum ki hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor. Atakta oğlum kucağımdan indirsem ortalığı inletir, her uykudan çığlık kıyamet uyanırdı. Şimdi yine eskiye döndü öyle çok uzun uykular yapmasa da yatağında uyuyor, huysuzluğu vs geçti. Sabır diliyorum sadece, ciddi sabır sınavı çünkü