Kızım 15 aylık. Normalde banyo yapmayı severdi yani sorun çıkarmazdı. Az önce yıkayalım dedik babasıyla suyu dökmemle çığlık çığlığa bağırması bir oldu. Su ne sıcak ne soğuk her zaman ayarladığım gibi. Yani banyonun köşesine bakıp bakıp bağırdı. Yıkamadan çıkardım.Neden olmuş olabilir 😳