Chonsan her sabah dere otu helva yiyorum kahvaltıda sonra rezene iciyorum günde 2 litre su iciyorum 3 litre içemiyorum sütlaç yiyorum 1 kase sütlaç deli süt yapıyor dut pekmezi özü iciyorum aşırı oda süt yapıyor arkadaşım dedi yaptım ve son olarak kızılcık varya kızılcık yiyorum… Maşallah benimde kesiliyordu 30 cc anca cıkıyordu o kadar kötü oldum ki ilk aklıma gelen bebeğimin beni emerken birbirimize olan bağdı Elhamdülillah geldi sütüm… (betelakmıdır nedir o damlaları kullanmıyorum cunku ne kadar doğal deselerde icinde bana göre değişik kimyasallar olabilir riske girmek istemiyorum)