Yağlı bir saça sahiptim.sacim şimdi kuru emziriyorum belki daha çok su içmem gerekiyor.duştan sonra saçım karmakarışık oluyor kupkuru sert bir yapıda oluyo açana kadar bir apaz saçim gidiyor . boya yok saçımda.hangi bakım kremi kullanayim yada nasıl bakım yapmalıyım sizce