Minimini Dün saat 16:45 de kalkan bebeğim bugün saat 15:30 da uyudu aradaki zamanda en fazla 10 dk kestirmiştir. Bu böyle 3. Yapışı gece yatmasa gündüz gündüz yatmasa gece yatardı 2 buçuk aylık gazı yok ateşi yok ağlaması yok ama uyumuyor ya kucağında gezdir ya da başka bişi . Ne yapacağımı şaşırdım gecem gündüzüm birbirine Girdi başına gelen önerisi olan varsa alırım 👶🏻
Bilgedefne Minimini biz haftanın 4 günü öyleyiz ben dayanamıyorum üst üste her gece uykusuz geceli gündüzlü ama öaşallah bebeğim 50 günlük o dayanıyor
Deletedmom324 Minimini internette baktim da konunuza bakarken aklima geldi. Arkadasimin 11 aylik bebegi var. dogdugundan beri asiri aciksa bile aglamiyor 🤷🏻♀️ Acaba sizin ki de mi oyle. Meme verseniz meme de sallasaniz? Ya da mama
Minimini Deletedmom324 acıkınca ağlıyor bir sıkıntısı yok yani uyumamak için 🤗 meme de denedim uyutmayın o an gözünü kapasa yatağa koyunca kalkıyor biberonu da almıyor öğürüyor
Deletedmom324 Minimini ınsallah biri gorur de bilen eden cvp verir. Bildiklerimi siraliyorum kafamda cikmiyor birsey 🤦♀️