Yem123 Oğlumun gözünde 1 senedir arpacık tarzı şeyler çıkıyor. Sürekli ilaç kullandığımız için en sonunda doktor bıraktırdı. Böyle olan var mı nasıl geçti ! [url=https://hizliresim.com/Lg1jZL][img]https://i.hizliresim.com/Lg1jZL.jpg[/img][/url]
Zeynepalya_ve_annesi Yem123 detaylı baktırdınız mı acaba iltihaplı duruyor ucu arpacık tedaviden snra kaybolur orda sanki farklı bişey var 🤔
twinsmomYY Yem123 canim okuyan birini bilup okutsaniz sizde suya nazar ayeti okuyup surun icirin yer gok dua uzerine duruyor
Tubaasya Yem123 Patadesi haşla sonra sıcakken çocuğun dayanacağı sıcaklık olsun mutfak bezine sar gözüne tutsun o patlicak patladıkdan sonra papatya cayiyla o gözünü yıka mikropları kırıyor inşallah hemen geçer
Yem123 Zeynepalya_ve_annesi evet verdikleri ilaç böyle yapıyor patlıyor sonra 1 2 hasta sonra tekrar çıkıyor
Zeynepalya_ve_annesi Yem123 bence yanlış olan bişey var arada ama ne ?ya uygulanan tedavi yanlış yada dpktorların gözden kaçırdıgı başka bi enfeksiyon söz konusu arpacık sürekli tekrar etmez