Merhaba güzel anneler kaynana postu eş dost postu açmayınca kimse cevap vermiyor ama cidden desteğe ihtiyacım var bugün bebeğime emzik denetirken midesi bulandı kustu 42 günlük bebeğim. Sonra emme isteği istedikçe verdim sonra genzine kaçtı kustu bir de azıcık kustu eşimin kucağında iken telaş etmeli miyim kafayı yicem yoksa çünkü şimdiye kadar kusan bir çocuk değildi. Dün doktor probiyotik vermişti o da etki etmiş olabilir mi?