Benim bebeğim 3 aylık eşimin iş yeri var orada satıyor kehribar salyası cok oluyodu kehribarı getirdi kullanmaya başladık çok memnun kaldık hemen kesti salyayı kesinlikle kullanmanıI tavsiye ederim. İş yerimizin instagram adresini bırakıyorum buraya oradan iletişime geçip bebeklerinizi rahatlatabilirsiniz @ametis.taki Erzurumdan sevgiler 😄