Benim de 24 günlük, şu an kakasını ve gazını yapamadığı için 2 saattir ağlıyor. Zeytin yağı ile kulak çöpü dürttük biraz rahatlattı ama hep böyle. Sab simplex ile biogaia kullanıyorum biraz hafifletiyor ama geçmiyor napacaz bilmiyorum her akşam ağlama atakları..