3 ay 20 günlük bebeğim var son 1 haftadır sürekli elleri ağzında aşırı hırslanıyor elini emerken, henüz ağzına oyuncak götüremiyor ama ellerini yiyebiliyor.özellikle geceleri savaş veriyoruz çünkü öyle şapur şupur emiyor ki kendini uyandırıyor.Gözü kapalı elini ben çekiyorum ağzından o tekrar alıyo yoruldum artık ve de sinirli bu ara hırslanıp ağlıyo.Sebep ne acaba? Atak mıdır yoksa diş mi gelecek anlamadım, ne zaman geçer sizler de yaşadınız mı tecrübeli annelr?