Arkadaşlar kızımın çok düzenli bir uyku düzeni var, gündüz 1 kez 12.00-13.30 arası uyur akşam 20.00 de en geç uyur ve gece 1 ya da 2 kez uyanır ve sabah da 7.00 gibi uyanır. Ben yeterince uykusunu aldığını düşünüyorum ama bebeğim sürekli gözlerini ovuşturuyor ve uykusunu alamamış gibi dolaşıyor bu da onda sinir yapıyor, gündüz uyandıktan sonra 1 saat iyiyiz ama 1 saatten sonra artık bir başlıyor gözlerini ovalamaya akşam uykusuna kadar, yani anlam veremiyorum neden olabilir, doktora götürmedim daha