bitterikolata Merhaba hanımlar Dün keratin botoks yaptırdım baya toparlanır dedi ama çok da yıpranmıştı saçlarım bakamıyorum çocukla. Kullandığınız bakım kremi vs tavsiye lütfen. Şu tülermesine kılçık kılçık olmasına bi çözümünüz var mı
Busraata bitterikolata hiç birsey yapamıyorum dustan çıkınca hindistan cevizi yağı sürüyorum sadece, Brezilya fonu yaptırabilirsin duşta krem kullan elektriklenmesin saçin
RumeysaMom bitterikolata gliss şampuan ve saç kremi kullanıyorum banyoda tarıyorum çıkınca ıslak tarıyorum nemini iyice alıp argan yağı sürüyorum saçlarım kıvırcık dalgalı belimde düzleştirici kullanmıyorum sağlıklı saçlarım boya yok kına var 😊
Hasret51 bitterikolata önceden bakım yağıydı maskesiydi herseyi yapardim şimdi sadece aynadan bakabiliyorum saçıma ☹️😂 o da lavaboya giderken 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
bitterikolata Sevimliannee kuaförle konuştum yüksek ısıda düzleştirildiği için çok yıpranıyor dedi canım ben de ondan düşünüyordum
Hatice2626 Her banyoda sac kremi veya sac maskesi kullanırım. Tararken argan yagı kullanırım. Daha kolay acılıyor saclarım öyle. Baska da bisey yapmıyorum🤗
Woody bitterikolata Banyoda https://www.watsons.com.tr/p/watsons-honey-repairing-treatment-wax-500-ml-28106?gclid=Cj0KCQiA8dH-BRD_ARIsAC24umZ6umKUhaT34P8-WU6xwOeLtSUxFgGwVv5mtuYmqsVdO4ZS3IHi1B8aAppdEALw_wcB Çıkınca bakım yağı.. Arada zeytinyagı, argan yagı elime ne gelirse surup bekletıyoru m
Twinmomdd bitterikolata Haftada 2 gün duştan önce hindistan cevizi yağı sürüyorum 1-2 saat bekletiyorum duşta krem kullanıyorum. Duştan çıkıncada urban ıntense keratin sıvı saç kremi sürüyorum. Taranması kolay oluyor yumuşatıyor elektriklenmeyi alıyor