İlk dogum yaptığımda bebegim de bir hırıltı vardı sonra çogaldı doktora götürdüm nefes alıp verme borusu yumuşak oldugu için büzüşüyormuş ses yapıyormuş büyüdükçe azalır dediler şimdi kızım 6 aylık git gittikçe çogaldı hırıltısı sürekli oluyor cigerlerindemi bogazında mı çüzemedim başına gelen bilen varsa lütfen yardım edin çok korkuyorum