HappyKids Yürüteç hiç tercihim olmadı. Saglik icin zararlarinin yanı sıra ben bebeklerin özgürce hareket etmesi taraftariyim. Bir cemberin içinde sınırlı hareket eden bir bebeğin özgür olduğunun düşünülmesi de çok sacma geliyor açıkçası. Oğlumu 2,5 ayliktan itibaren yerde büyüttüm diyebilirim. Aglamadigi süreçte hep oyun halisinin üzerinde oynattım. 6 aylıkken emeklemeyi, 10 aylikken yürümeyi öğrendi.
Yürüteç zararli diyince insanlarin aklina büyük rahatsızlıklar geliyor ama öyle olmasina gerek yok işte. Kardeşimi yürütecle büyüttüler, ne duruşu duruş, ne yürüyüşü yürüyüş. Resmen carpik bacak yururken parmak uçları dışarı bakıyor. Sabit dur ayaklarını birleştir dediginde zorlanıyor çünkü hep disa doğru basmaya alışmış. Yine görümcem kızını yurutece bindirmis tek ayaguni ice basıyor koşarken kendine takilip düşüyor. Bunlar sadece yakın cevremdeki örnekler. 🤷🏼♀️