Raziye_33 Güzel anneler 2.5 ay önce normal doğum yaptım gün geçtikçe kuyruk kemiğimin acısı geçeceği yere artıyor normal mi doğum da doktor kontrol etmişti.
DogaLina Raziye_33 sezeryan dogum yaptim. hamileligimde ortaya cikti agri. 13 ay oldu dogum yapali hala gecmedi. baska bi doktora gorunmem lazim sanirim. bi kac yerde okudum kemik kaymistir cikmisgir biseyler yazmislar. fizik tedeviyle geciyo fln dsmisler ama emin degilim kendjm danismadim hic bi yere.
Raziye_33 DogaLina benim annemin ilk doğumun da öyle olmuş kemik çıkığı olmuş ama ne biliyim doğumu yapar yapmaz doktor dikişi attıktan sonra korkma arkadan bişeye bakacam diyip kontrol etmişti. Ama gün geçtikçe daha da açıyor biraz fazla oturayım kalkamaz hale geliyorum
Esraabozdemir09 Ya benim bekarlığımdan beri var . Doğumdan sonrada devam etti şuan hamileyim daha cok arttı . İnternette araştırdım liflerden kaynaklı olabiliyormuş doğumdan sonra doktora gideceğim bakalım ne diyecek .