Merhaba, Aralık sonu doğum raporu iznim bitiyor. Sonrasında tekrar rapor alıp süreyi uzatan var mıdır? Bebeğime bakacak kimsem olmadığından bi 3 ay daha uzatmak istiyorum. Eşim turizmci şu an sabit maaşla bile zorlanıyoruz. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?