Tastan Hanımlar bebeğim 2 aylık henüz 40 gün kanamam oldu durdu emzirirken sütün oldukça korur adet olmazsın dedilerdi bugün ise kanamam oldu normal mi yoksa sütüm mü kesiliyor göğüslerimde yumuşadı anlayamadım?
Adelim Normal bende aynen boyle oldum merak etme sutun kesılmıyor ayrıca sut korur dıye bısey de zaten yok doktoruma emzıren gec adet olur dıyorlardı dedım hormonların guzel calısıyor demekkı dedı
sevgiduruu Bende doğum yapalı 2 bucuk ay oldu 45 gün sürdü ilki 2 3 gün sonra yine kanamam oldu bitti şimdi bugun yine başladı hiç birley anlamadım