Kubra2558 bizim de sarılık vardı 13 değerle eve gelmiştik ilk önce bir sağma makinası almalısın ben emzirdim emziremediğim zaman sağıp biberon ile verdim emmiyor diye mama verirsen sütün azalır bol bol sağ ki artsın sütün ben bu şekilde arttırdım ve 2 kez verdim mama, üzerini soy bezini değiştir çoraplarını çıkar kulakları ile oyna uyandır uyurken mama yer ise tok karnına daha çok uyur, hem emzirdim hemde buzluğa sıtok yaptım bu şekilde. Bide 2,5 ay avent silikon göğüs ucu kullandım tutamadığı için tavsiye ederim