Meltemeymen34 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık doktor kontrolünde istersen rotavirüs aşısı yaptırabilirsn dedi yaptıran varmı fiyatı ne kadar ?
Aliye07 Meltemeymen34 Ben yaptırdım canım 2 aşama şeklinde tanesi 315 e almıştık tabi bundan 7 ay önce.
TospikOglusum Meltemeymen34 iki dozuda yaptırdım 3.ve 5.ayda .yaptırmanızı tavsiye ederim çok çok önemli bir aşı.(bu arada bir dozu 311tlydi)
Deletedmom98 Meltemeymen34 rotarix yaptırdık canım 300 tlmiş diger marka 200 tl ama 3 doz rotarix 2 doz
Meltemeymen34 Burcem saglık ocağına sordum sağlık bakanlığının takviminde yok ama istersen yaptr dedi
Burcem Meltemeymen34 evet öyle özel aşı ben doktoruma danıştım özellikle salgın dönemi yaptırmanızı önerirm deimişti
Aliye07 Meltemeymen34 Ben eczaneden aldım canım, eczaneden alıp sağlık ocağına vurdurmuştum, zaten ağızdan damla şeklinde oluyor enjektör ile değil
[silindi] Ben yaptırdım 2 dozluktan rotateq 310 tl falandı sanırım. Smdi 3 gün sonra 5 ay bitiyo 2.dozu yaptircaz
Gzmkrm Ben üç gün önce ilk dozu 310 tl yaptırdm. Zaten eczaneden alıyorsun şırınga gibi bişiyle ağızdan veriyorlar sağlık ocağında
BurayErdem Meltemeymen34 ben eczaneden aldım ve kendim yaptım zor bişey asla değil benim kayıtlı olduğum sağlık ocağı biz yapmıyoruz demişti. Bi yan etki yapmadı çok şükğr 20 gün oldu. 2.dozu da aynı şekilde yapmayı düşünüyorum
Kabarik Meltemeymen34 bende yaptırdım hiç bir yan etkiyle karşılaşmadım konfor aşısı demişti doktor. Yaptırmanızı tavsiye ederim iki doz yaptırdık biz 3 ve 5. Ay
Cerenaslan Meltemeymen34 İlk dozunu 3. Ay da eczaneden aldık 310 tl sağlık ocağında yaptırdık. 2. Dozunu da aldım 310 tl. 5. Ay da Evde kendim uyguladım 😊