6 buçuk aylık bebeğimin çok büyük uyku sorunları var eğitim vermeye çalışıyoruz gece uyandığında göğsüme yüz üstü yatirdigimda karnını içeriye doğru çektiğini farkettim kaka yapar gibi sanki ama.kaka da yapmıyor gaz da çıkarmıyor gazdan mi yapıyordur karnı mi agriyodur acaba