Annebaalll 35 günlük bebeğim var hamdolsun🤲😍emzik veriyorum ama çevrem elini emsin emzik verme diyor 😒emzik kolay unuttulur ama el emmesi zor diye biliyorum varsa yanlışım düzeltin🤔
Esraugur2310 Annebaalll Hayır kesinlikle elini emmesin bıraktırmak çok zor oluyor. 4 yaşında kuzenim emiyordu hala dişleri yamuk bir sekilde büyüdü ve parmak incelmesi olusmaya başladı.
Dyldrm Annebaalll bende asla tutturamadim maşallah 3 gündür tutyot yanına uzanıyorum emzikle uyuyor sabret canım bebeğim 3 aylık bu arada 🙈
Esraugur2310 Annebaalll çocuk doktoruyla görüşün kontrole gidin kayınvalidenizle doktor söylesin onun yanında
GokSuM Annebaalll ikisini de kararında emmeli diye düşünüyorum. Bebeğimde de uyguluyorum 🤷♀️ Parmak emmeyi bırakamayanlar zamanında yeterince ememeyenler diye biliyorum. Yanlışsa düzeltmelere açığım 🌸
Pamuk_seker GokSuM evet cunku üstüne gidip laf söyledikleri ve yanlış sekilde davrandıkları icin psikolojik olarak bırakmıyorlar dogru söylüyorsunuz
Pamuk_seker Annebaalll 4 yasina kadar emmesi normal üstüne gitmediğiniz sürece unutuyor mudehale etmeyin benimki oyle bir emerdiko hic birsey söylemedim gitmedim üstüne 1 ay sonra birkakti emzik de emsin diye ugrasmayin cokta iyi birsey degil oluruna birakin hayirli olsun bebeginiz😇
MotherQueen Annebaalll canım bir yaşa kadar el emmesi gayet normal. Sen hangisini emmesini istiyorsan onu emsin her anne çocuğu için en iyisini düşünür