Arhim Arkadaşlar bugun kızımın 4.kakası.neden olabılır. Gecede cok agladı huzursuz oldu. Ama suan iyi gunduz bır sorunumuz yok. Sadece sık kaka yapıyor ishal olmus Yanı. Daha ni2 gun once kabızdı anlamadım. Neden olabilir yalnızım korkuyorum
Prens0205 Arhim benim oğlumda çok kaka yapıyor 18 aylık su gibi değil ama normal çok katıda değil doktor sorun yok demişti takip edin eğer daha çok olursa bir doktora götürün mikrop falan kapmıştır ya da dış çıkarıyor olabilir benim oğlum dış çıkarırken ishal oluyor
Arhim Mom987 oyle mı canım hıc bilmiyorum. Yanı katı dııl valla hepside cıvık. Genel olarak iyi aslında yinede merak ettm
Mom987 Arhim Huzursuzluğu var mı acaba ağrısı falan. Yafa kabız ondan mı böyle. Oğlum diş zamanı kaka yapar çok 7 8 olurdu en aşağı
Arhim Mom987 belkide bızımde dıs olacak olabılır kotu bıse olmasında. Gunduz huzursuzlugu yok gece aglıyor
Mom987 Arhim Gece sancıyodur dişleri. Azıları mı geliyor Tabi her bebek farklı ama benim ki genelde 2 dalma yapar kaka.