Pasaben Tadina bakmis olabilir.sivi bisey olsaydi kesinlikle cok fazla endise edin derdim ama vazelini yememistir sadece tadina bakmistir diye dusunuyorum.dun acmisiniz postu var mi olumsuz bir durum?
benim kizim da 1 bucuk yasindayken bezini acip kakasinin tadina bakmisti 🤢🤢🤢