Eymenebrar Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük aptamil kullanıyordum çok gaz yaptı bebelac golda geçtik buda kabız yaptı şekerli su ver diyen oldu zeytinyağı koy diyen oldu önereceğini birşey varmı kabız yapmayan bi mama yada 🙏🙏
Misseli Eymenebrar duphalac verim kilosu ölçüsünde bir süre sonra düzene sokuyor doktorum bu şekilde uygulatıyor
Eymenebrar Gedizegemen birde onu deniym bunuda memnun kalırım da 900 gram aldım şimdi içiriyorum mecbur da yenisinş alıyım
Serpil123-kzmz Aynı mamaları ben de kullandım aynı sorunu yaşadım şimdi golden goat aldık onu deneyeceğiz inş.iyi gelir artık sürekli mama değiştirmek istemiyorum yazık yavruma 😌
Misseli Eymenebrar Evet canım mamayı değiştirdim defalarca vücudun alışma süresi varmış ona kadar kullan dedi doktorum şuan bazen veriyorum ki kabız olmasm diyw kna krışmıyor hiç bir kötü etkisi yok dedi şırıngayla ölçüp 5 kiloysa sabahtan 5 cc akşam 5 cc 2 kez veriliyor fazlası ishal yapar dikkat edin
Eymenebrar Misseli çok teşekkür ederimm çok sağol gerçekden kafam kaç gündür bundaydı hep düşünüyordum 🙏🙏