anneoldumkiben ben de bu kamerayı almak istiyorum ama merak ettiğim bir iki soru var yardımcı olabilir misiniz? Öncelikle merak ettiğim şey, harici bir ekranı yok değil mi? Anladığım kadarıyla telefondaki xiaomi’nin uygulamasından bakılıyor. Uyuyacağım vakit uygulama açık bir şekilde telefonu yanıma mı koymam gerekir? Bebeklerden ayrı odam, seslerini duymam diye endişeleniyorum, bu yüzden telsiz mi almalıyım yoksa bu kamera yeterli mi bilemiyorum.. Sizin kullanım şekliniz nasıl?