Busramusti Kızlar 7 aylık bi bebeğim var doğduğundan beri sağarak veriyorum sütümü şu aralar su da vermeye başladım içerken hep genzine kaçıyor öksürüp duruyor aranızda böyle olan var mı acaba
Busramusti Bebegim_28 küçükken normaldir diye düşünüyordum ama büyüdükçe düzelmesi lazım yok her içişinde kaçıyor
Busramusti Sblrbl valla bebeğim 15 aylık biberondan içerken artık genzine kaçmıyor ama pipetli suluğundan içerken hala kaçırıyor doktorumuz çok hızlı içiyorsa ondandır demişti öyle galiba
Sblrbl Busramusti doktora gitmemize henüz biraz zaman var merak ettim siZe sormak istedim ,herhangi bi sağlık sorunundan dolayı değildir inşallah bizim de hızlı içtiği içindir