TugceeUlu Hanımlar, haftaya eşimin doğum günü. Geçen yıl da güzel bir şeyler yapamadık bu yıl da Pandemi nedeni ile bir yere çıkamıyoruz ben de evde sürpriz yapmak istiyorum. Fikirleriniz neler fikirlerinizi alayım? 😍🌸
wafflee_42 TugceeUlu Ben ilk sene küçük kalpli yapışkan kağıtlara küçük notlar güzel sözler yazmıştım. Dış kapıdan başlayarak odamıza kadar görebileceği yerlere yapıştırdım ve saklandım. Geldiğinde okurken gizliden çektim. Çok duygulanip mutlu olmuştu. Daha saklarım o notları. 🥰