minnosanne1 Bireylulmeselesi02 doğru söylüyorsun bugün çok ağladım ama anne olarak dik durmam lazım çok haklısın
Bireylulmeselesi02 minnosanne1 çünkü benfe çok ağladım ağlayarak ele bir şey geçmiyor sadece kendini yıpratmış olursun emin ol🤗
minnosanne1 Minikcivciv20 ay canım çok geçmiş olsun Allah korusun evlatlarmizi inşallah birşey olmaz. Çok zor inan seni çok iyi anliyorum
minnosanne1 Bebegim_28 anlamıyorlar işte yani benim görevim de onun görevi değilmiş gibi. Ben anlamıyorum bu erkek milletini yaa.
minnosanne1 Irem22 işte öyle değil sen annesin senin hiç hatan olamaz sen hiç yorulamazsin uyuyamazsin. Öyle bir hakkın yok. Malesef.
minnosanne1 Bireylulmeselesi02 haklısın ya çok doğru diyorsun canım bugün daha iyi bebeğim çok sağol tanistima da memnun oldum. 🥰🥰🤗
minnosanne1 Irem22 erkeklerin düşüncesi öyle demek istedim canım. Özür diledi bugün. Tavsiyeniz için de teşekkür ederim 🤗
kuzeyto minnosanne1 sormayi ben de cocugu 2 yil dusurmedim 2 yasindan sonra dustu yataktan, ama kontrollu dusmus galiba oturuyodu, ama cok agladi korkudan. Oluyor arada ne kadar dikkat etsek de kusma gozde kayma falan yoksa bisey olmamistir
Angellove94 minnosanne1 benim kızım ufacık kafasını çarpsa bayılırdı uyutmayın 3 saat falan kusmuyorsa da sorun olmaz insallah kendinizi üzmeyin suçlamayın insanlık hali benim de kızım o aylarda bebek arabasından yolda düsüp bayılmıştı hastaneye gittik şükür bişey çıkmadi simdi 5 yasinda düşe düşe büyürler canım korkma insallah bişey olmaz erkeklerde sanki kendileri bakıp emek ediyorlarmış gibi hemen anneyi suçlarlar olacağı varmış olmuş kendiside düsürebilirdi cok dikkatliler ya kafanı yorma hepsi aynı
minnosanne1 Angellove94 çok sağol cabin çok doğru söylüyorsun dediğin gibij olabiliyor böyle şeyler. Eşimde bugün özür diledi çok korktum beni de anla dedi.
Gamzeli03 minnosanne1 bende 10 aylık düşürdüm bazadan ev taşıdık tek başıma koca evi topla taşın yerleştir çok yorgun uykusuz derken emzirdigim yerde uyumuşum yan taraf da eşimin yastığı vardı onunla birlikte düşdü ağlama sesine uyandım insanlık hali cnm olur benim ki yastığa düştü şükür hür sıkıntı olmadı gözlemle kusma gözlerin de dikkat bozukluğu var ise git doktora hemen
SeliminannesiSeliminannesi09 Gamzeli03 kuzum demin yerde emeklemeye çalışıyordu yan tarafına dönmeye çalışıyorken bi anda tak diye kafadini yere vurdu hali var ama taj dedi bundan bisi olur mu biraz tedirgin oldum ama
Gamzeli03 SeliminannesiSeliminannesi09 Ufak tefek vurma dan bir sıkıntı olmaz geçmiş olsun ağlama mış bile tedirgin olma geçen gün de böyle bir post açmıştın sadece daha dikkatli ol cnm
SeliminannesiSeliminannesi09 sevimeyuboglu61 canım demin bebegim halinin üstünde emekliyordu yan tarafına dönmeye çalışıyorken tak diye kafasını vurdu yere mızmızlandı bi endişelendim böyle şeylerden bisi olur mu
Zelihasg minnosanne1 once kendini suclasin madem yorgun dustun uykun geldi baksinda sende biraz dinlen bide adam sucluyorlar suclu varsa esin o zaman bakaymis dusmezmis
SeliminannesiSeliminannesi09 Bireylulmeselesi02 canım kusma nasıl bir kusma atık şekilde mi yoksa fışkırır tarzda mi
Mira25 minnosanne1 üzülmeyin olur çocuktur düşe kalka büyür benimde kızım düştü yataktan 7 aylıktı takip edin kusma gözlerde kayma falan varsa hastaneye götürün ama yoksa birşey olmaz diye düşünüyorum
SeliminannesiSeliminannesi09 Mira25 canım kusma fışkırır tarzda mi yoksa normal peynirimsi gibi de olursa sorun olur mu benim bebegim de kafadini vurdu yere kustu