Derinsmomm Kızlar 1 aylık bebegim var ? Ucuk cıkmıs annemde farketmedik , öpmüs bulundu , öpmede değil kokladı. Şuan cok korkuyorum bisey olcak diye :( olur mu bisey internette sacma sapan bi sürü sey yazıyo 🙄🙄🙄
Annesininprensesi Derinsmomm korkmayın birşey olmaz bende farkına varmadan kendim öpmüştüm sonra farkettim kızarıklığı iltihaplı olunca sıkıntı internetten sakın bakmayın insanin pskolojisini bozuyorlar
saripapatyam2 Derinsmomm benimde yeğenim öpmüştü canım çok üzüldüm panik oldum daha bir aylıktı bebeğim ama bişey olmadı şükür
Sibelmeryem İnşaAllah bir şey olmaz. Virüs geçseydi suçiçeği olabilirdi. Bir arkadasımın eşi zona geçirdi ve iki yaşındaki oğlu su çiçeği oldu. Aynı virüsmüş. Aile hekiminize danışın isterseniz
Derinsmomm Annesininprensesi iltihaplı mı değil mi nasıl anlıcaz :( canım valla ya okudukca içime biseu oturdu.
Derinsmomm saripapatyam2 :( insan cok korkuyo ya. Aklımda suan ya bisey olursa var. Felç bile kalabiliyomus.
Annesininprensesi Derinsmomm sulu sulu olur yara sulanır yani ama kuru ve kizariksa birşey olmaz allahın izniyle
Annesininprensesi Derinsmomm sakin ol stresin bebeğine yansır okuma onları çoğu abartarak yazılan doğru olmayan seyler
saripapatyam2 Derinsmomm Allah korusun inşallah bişey olmaz içini ferah tut benim yeğenimin dudağı kabuklu bile değildi yeni uçuklamış ve şişti dudağı haberim yok öpmüş bişey olmadı.
Ozgeb Bende çıkmıştı uçuk, öpmemeye çalışmıştım ama sonuçta yaklaşıyorum falan ama bişey olmamıştı. Evham yapma hiçbir şey olmaz