Rota aşısı olduk on gün önce falan. yan etki ishal yaparmış, Sarı yeşil sulu yapıyor ve her Süt içtikten sonra anında kakasını yapıyor huzursuzluğu da var. Probiyotik toz ilaç kullanıyoruz ishal için gunlerdir gene de geçmedi. Anne sütünden başka bişey almadığı için ek gıda da veremiyorum. Su iciriyorum mecbur sadece. Ne yapıcagmi şaşırdım :(