Kızlar aslında uzmanlar normal diyorlar ama ben korkmaya başladım artık daha 21 aylık bir kız bebek 3 ay öncesinden başladı devamlı yere uzanıp yüzüstü yatıp ayaklarını arkadan kitleyip kasıyor kendisini beş dakika boş bırakmaya gelmiyo arkamı dönüyorum aynı şekilde çok yoruldum düzeltmekten unutturmaya çalışmaktan pandemi var doktora götüremiyorum ki zaten doktor bulamıyoruz götürecek.Bebeği yapan var mı başına gelen var mı ?