Kizlarlar 4ay 22gunluk kizim var. 4.ayla beraber gece her saat basi uyanmaya basladi dun gece de yarim saatte bir uyandi yani hic uyumadi gibi bisey sabah 8bucuktada tamamen uyandi bu saat oldu(17.00) toplam 1bucuk saatlik uykuyla duruyor neden boyle ya bu atak bizi perisan etti gunduz uykulari iyiydi bugun itibariyle oda gitti yorgun oldugu icin uyuyamiyor diye düşünüyorum