ArasMom_34 Merhaba anneler oğlum 2 ay 3 günlük resimdede koydum sol alt beyazlık var hep kaşımak istiyor huysuz süttende azaldı daha küçük olduğundan diş mi bilemedim yarın doktora gidicem ama bi sizlere sorayım dedim https://hizliresim.com/C507tc
CemreKerem35 ArasMom_34 iltihap gibi duruyor bence ellemeyin doktora gidecekmissiniz zaten . Ama kesinlikle diş değil
Aybikesuna ArasMom_34 bu kis diş çıkacağı zaman olur dedi doktor bana benim kızımda da çıktı doktora götürdüm başka da çıkabilir ama geçer kendiliğinden dedi ilaca falan gerek yok dedi bana
berkana Kızımda 2 buçuk aylıkken olmuştu. Köpek dışının yerinde. Doktorumuza attım. Kistik bi yapı olabilir bu aylarda. Ellemeyin. Dış değil.kendisi geçer demişti. Gecti de canım
ArasMom_34 berkana yok ellemiyorum zatende çok canı acıyor belli huysuz 😔 çok teşekkür ederim🙏 Çok zaman aldımı geçmesi