esmerayes Busunuz9 smanin icerigiyle cok oynadilar cok kopuruyo gaz yapiyo similac aldim ilk dogdugundada kullanip memnun kalmistim simdide 2 numarasindan memnun kaldim bulabilirsem similac bulamazsam humana aliyorum ikiside cok guzel bence
Minnossareannesi Busunuz9 47 günlük hipp kullanıyoruz hiç gaz sorunu yaşamadık kabızlık sorunu da yaşamadık tavsiye ederim tok tutan bi mama gece 4 saat kadar uyanmıyor ❤️
Busunuz9 esmerayes bir tanıdığım da canım hip dedi . 10 buçuk aylık olduk biz hala gaz derdi çekiyoruz yediklerine dikkat ediyorum.
esmerayes Busunuz9 evet hipp de guzel bi mama ama bazi bebekleri doyurmuyo benim oglumu doyurmuyo mesela burdada cogu kisiddn doyurmadigini soyleyenler oldu ama bebegini guzel doyuruyosa cok iyi bi mama
Busunuz9 esmerayes canım ben sadece gece vermek için arıyorum mamayı gündüz vermiyorum çünkü doyuyor 11 aylığız ek gıdayla idare ediyoruz gece benim için sorun çünkü çok uyanıyor sma verdiğim de de gaz yapıyor geri uyanıyor