10 günlük bebeğim var 2 defa 20ve 17 değerlerinde çıkan sarılık nedeniyle hastanede fototerapi aldık çok şükür 6 değerine kadar düştü ama bebeğim hala uyuyor.uyuduğu içinde anne sütü almıyor mamayı da kaşıkla vermeye çalışıyorum ama onuda almıyor.biberonla çok iyi alıyor mamayı ama.ne yapmam gerekir lütfen yardımcı olun?teşekkürler