Sahika3 Kızlar oğlun 9 aylık sabahtan beri aşırı huysuz huzursuz az önce ateşi 38,5 çıktı soyduk ve testisi çok şişkin duruyordu. Böyle birşey yaşadınız mı ateşi çıkınca şişer mi yumurtası nolur cevaplayın
taze_anne21 Sahika3 testis torsiyonu yani kendi etrafında dönmesi olabilir bence acil servise gidin çünkü sıkıntılı bir durum doppler ultrason yapıp anlaşılır, geç kalınırsa o testis ilerde iş göremez bilginiz olsun çok geçmiş olsun
[silindi] Sahika3 evet çift taraflı inmemiş testisi 1 yaşında ameliyatla indirdiler şimdi iyi ama hiç şişlik durumu vs yaşamadım yani normal yaşıtlarından daha küçük testisleri
Sahika3 taze_anne21 cevabınızı görünce çok korktuk doktora resim attık o da su birikmiş gibi dedi morluk kızarıklık olmadığı için torsiyon olmazmış zaten ateşi düşünce indi şişlik. Teşekkür ederim cevap için
Sahika3 [silindi] geçmiş olsun biz de 1 yaşında ameliyat ettireceğiz ama korkularım var ya içerde olan testis küçülürse falan diye. Ameliyatı zor muydu peki sonrasında nasıl iyileşti
[silindi] Sahika3 sonrası hızlı bir süreçti ama şimdiki aklım olsaydı 6 aylıkken ayaklanmadan yaptırırdım çocuk yaşında ayaklandı iyileşme gecikti çok zorladı kendini hidrosel oldu extra antibiyotik kullandık bu yüzden