Hanımlar selam,
bebeğim 4 gündür formül süt içmiyor, kesinlikle ağzına koymuyor. Ne gece uyurken ne gündüz uyanıkken.. 10,5 aylığız ve bu durumda başka ne verebilirim? Normal süt 1 yaş öncesi verilmez biliyorum, piyasada aptamil ve baby goat gibi mamaları da denedik yemiyor. Süt içiren var mı? Ya da başka bir şey, lütfen bu bakın🙏🏻🙏🏻