Kullanan varmı kızlar
Canimm kablosuz olanımı soruyorsunuz acaba
Canimm bende merak etmiştim onu 101 geliyor ablm kullanıyor memnun ama
Canimm kız kardeşim kullanıyor da biraz boğuk bi sesi var
Canimm kullanıyorum ben çok memnunum
EJDERYAA aynen canım
Alya34 teşekkür ederim ☺️
Derya_nil hmm a 101e gelecekte merak ettim kullanan varsa bende alayım diye
Canimm kullanıyorum memnunum
EJDERYAA teşekkür ederim ☺️