merveoyku_909420 ben sabah kahvaltı sonra emziriyorum uyuyor uyanınca eline meyve veriyorum Uyandıktan sonra yaklaşık iki saat geçiyor öğle vaktinde yemek suyu çorba veriyorum tekrar emzirip yatırıyorum akşm yemek çorba değilde mama yeriyorum gece rahat etsin bağırsakları sindiremezse zorlanmasın diye tekrar emzirip yatırıyorum fikir olsun tabi aralarda meyve püresi meyve suyu kendi sıktığım yoğurt veriyorum