Kızlar bebegim dünden beri biberonu itiyor zaten beni emmek istemiyordu bunu zorla kabullendim bari mamayı yesin dedim onu da görünce hemen ağlıyor napcam bilmiyorum post açtım kabiz olabilir fln dediler 2 gün oldu kaka yapmayali zeytin yağı icirdim yin3 yapmadı kaynanam kabiz olsa durmaz ağlar dedi ama ağlama fln yok