Elms_elf Kızlar üç gün önce e bebekten loobex 1112 marka soğuk buhar makinesi aldım.Makineyi açtığımda oda dumanlı gibi oluyor ve de biraz koku oluyor.Niçin oluyor bilen var mı?
Elms_elf @bilgibulutu evet değiştiriyorum fakat köpüklü suyla yıkamamıştım yarın deneyeyim.teşekkürler🌸☺️
bilgibulutu Elms_elf içini hergğn yıka ve kapattıgında içinde su bırakma dök, o su anında mantara ceviriyor ve pis koku oluyor yoksa eve direk o pis kokuyu salar