Mom3434 Kızlar 20 günlük bebeğim var geceleri 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum sinirleniyor tabi sizce uyandırmamalımıyım
Prenses39 Mom3434 uyandırmalısın iki aydan sonra eğer geceleri uyanmazsa kaldırmamıza gerek yok doktorlar öyle demişti acıkınca uyanır zaten yani ben öyle yapıyordum iki aylıkken acıkınca uyanırdı emzirirdim
Gmzdgs Mom3434 bn 20 günlükken bıraktı uyandırmayı kendi uyandı hep öyle emzirdim hatta ilk ay 1200 grm aldı kilo alışınca hiç sorun olmadı canm