-PembePanterMom 4 aylık bebeğim sadece sol tarafı emmek istiyor sağ tarafı verince kendini geriye atarak ağlıyor nasıl ikna edeceğim ne yapacağım birisi fikir verebilir mi ters oturdum ama yine de anlıyor 🤷♀️ Emmediği için ağrı da yapmaya başladı 🥴
Ece2016 -PembePanterMom sanki sol tarafı emziriyormuş gibi yapsanız. Yastık yardımı ile deneseniz bi. Bi ara aynı durum bende de vardı öyle denedim emdi. Sol tarafta rahat ediyordur dedim. Kafası öyle çevriliydi ama sağı emziyordum yastık yardımıyla. Pozisyon olarak zor oluyor ama sonra geçti bizim ki. Bide arada sağıp rahatlatıyordum. Umarım işe yarar
Yazankadin -PembePanterMom o göğsünüzü sağın o şekilde verin bazen sütün tadı değişebiliyor benim bebeğimde öyle bazen hep emdiği göğsümü itiyor emmek istemiyor bende ağrı yapmadın diye sağarak veriyorum
Mom064 -PembePanterMom sütünüxün tadına baktınızmı?Acımıs olabilir bi bakın eger acıdıysa bi kaç defa sagıp dökğn tekrar vermeyi deneyin
-PembePanterMom Ece2016 yastık yardımıyla nasıl yaptınız bebeğin altına yastık koyarak mı kucağımdayken
Ece2016 -PembePanterMom evet altına yastık koyup. Böylelikle kafası sola dönük olup sağı emicek. Bende işe yaramıştı
Volmine -PembePanterMom o tarafı kapalıdır benim ki öyle yapardı arada sen burnunu temizle ve benekler ucu sert memeyi emmek istemez. Biraz sağ ver
Tugce_simsek Canim benim de oğlum sag tarafimi emiyordu sadece bende şekerli su sürdüm çok az bisi o zaman tutuyor bence sende deneyebilirsin