Dogudabirogretmen Herkese merhaba. Doğum yapalı 16 gün oldu doğumum zor ve kesikli oldu çok dikişim var. Özellikle bu günlerde vajinada çok baskı ve ağrı hissediyorum. Siz yaşadınız mı, normal mi? Korse bile kullanamıyorum
Tatlisannedilekk Dogudabirogretmen canım çok normal kendini sıcak tut ve zorlama fırsatın oldukça dinlen, ben doğum yapalı 2ay oldu arada hâlâ zonkluyor dikiş yerlerim
Tatlisannedilekk Dogudabirogretmen yok korse takmadım hiç, göbeğim duruyor hâlâ🤦🏻♀️ oğlum ek gıdaya başlayınca diyete başlıcam bende inşallah gider ozaman