Beyabann Kızım memeyi 2 gündür reddediyo emse bile uzun sürmüyo aglayarak zorla veriyorum aç oldugunu biliyorum emmek istemiyo 2 aylık 20 günlük daha hiç bi sorun yoktu bianda böyle oldu niye acaba bi bilen varmı
0110-ftm Beyabann bizde meme reddi yasiyoruz emzirmeden once burnunun tikali olmamasina gazinin cikarilmis olamsina dikkat edebilirsiniz.Oynaya hoplaya cingirak sallaya sallay zorla veriyorum bnde ggsumu
sapling Beyabann ya gazı vardır yada sütün tazyikli gidiyor olabilir canım. Oda çok büyük etken ağzına fışkırıyor ise sinirleniyor olabilir. Sütünü sağarak bir bak biraz akıt sonra dene
Yigitinannesi34 Sidal ıkınıyosa gazdan ya da kakasını yapamamasindandir benimki de 52 günlük her gün rutin memeyi almıyor gazını çıkartın ayaklarini karnina götürün sicak havlu koyun karnina yüz üstü yatirinca da cikartiyor ben bunları yapip öyle veriyorum memeyi
akrep07 Çenesi düşüyor olabilir mi acaba, bir arkadaşımın başına gelmişti. Meme bebeğin çenesine çok baskı yapınca oluyormuş. Ya da dil bağı varsa artık canını yakıyor olabilir. Çok fazla acaba var bu konuda bence bir uzmana görünün beraber
Beyabann Yigitinannesi34 gazına dikkat ediyorum masaj hareket falan yapıyoruz çıkıyo şükür ama memeye gelince çıglıgı basıyo
Angels1324 Beyabann inşallah düzelir bizim de çok kötü geçiyor özellikle şu dönem akşam 8 den 2 ye kadar ağlıyor bazen kolik oluyor çok üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor rabbim acılarını gazlarını yok etsin inşallah:(