Hanımlar benim bebegim 3aylık doğduğundan beri bende durmuyor kaynanamin kucaginda susuyor. Evde uyumuyor kaynanama gidince uykudan kaldırıp emziremiyorum. Evdeyken nefesi kesilene kadar aglar kucagimda bile susmaz kaynanamlardayken hic aglamiyo yardım edin lütfen evladımdan soguycak duruma geliyorum hiç başına böyle bişey gelen var mı ?