serebro
Bu arada sonrası için şöyle bir tarifim var.
Kullandıgınız unu az yagda kavurup üstüne su ekliyorrsunuz muhallebi kıvamında.
Ayrı bir yerde soğan, kırmızı biberden bebek salcası, kıymayı az yagda kavurup üstüne su ekliyorrsunuz. İyice pişiyorlar. Çorba gibi olmayacak ama hafif de sulu olacak. Tabaga alta muhallebiyi, üste kıymalı karışımı koyuyorsunuz. Bayıla bayıla yiyor 😀