1anne1yavru Kızlar normalde saçım çok az uzar ve cansız, kesim için günler varmış çabuk uzuyormuş ve o günlerde bakım yaparsan canlı ve hoş görünüyor muş bu o ay ki burca göre değişiyormuş, ayında burcu varmış bunu yapıp deneyimleyen var mı?
Zeynepazram Mom078 kız öyle deme bende inanmıyodum ablam dedi su gün kestir diye benim kahkulden kalma kücük saclarım vardı 10 senedir gram uzamadı sonra o gun kuaföre gittim o önleride kucucuk kestirdim simdi cenemin altına kadar uzadılar 😂
Ozgearslnn Mom078 😁😂 bende bu tarz şeylere merakı olan bi tanıdığımdan duymuştum bunu.Bunun gibi daha neler neler söylemişti şok olmuştum, çok cahil kalmışız çoookk 🙊🙈😂😂
1mom1baby 1anne1yavru ay takvimi oluyor bende saçım hızlı uzasin diye bir kere ona göre kestirdim hızlı uzadı ama denk mı geldi yoksa cidden etki mı etti bilemiyorum çünkü saçım yaz aylarında zaten hızlı uzuyor daha sonra takvime bağlı kalmadan kestirdim yine yavaşladı 😅
Zeynepazram Mom078 yok kız 10 sene kac kere kestirdim kendimde kestim artık agda yapmayı dusunuyodum 😂
Matmazell_ 1anne1yavru evet geçen ay denedim ben bunay 2. Kesimi yapıcam ocakta da 3. Kesim bakalım sonuç alabilecek miyim merak ediyorum 😅
Mircet 1anne1yavru teyzem yapıyordu faydası olmuştu demişti inandığı için ona mı öyle geldi yoksa gerçekten işe mi yarıyor bilemiyorum☺