Damla510 bizde sma kullanıyoruz doktorumuz kabızlık İçin zeytinyağı içirmemi söylemişti . Direk verince zeytin yağını riskli ama ben mamaya katıp yarım çay kaşığı bi çay kaşığı biberonla mamayı içerken onu da içmiş oluyordu . Ama yine de doktora sormakta fayda var