Merhaba nasılsınız güzel annişler😍.Ben bu gün tam 5 gündür egzersizlere başladım .Göbek yağ yakıcı egzersizler ve göbek kas egzersizlerine.Uygulama yükledim tam 30 gün boyunca yapmam gerek ve Youtube de Tuğçe Alpay videoları egzersizlerini yapıyorum ve azimliyim sonuna kadarda yapıcam💪🏻😂.Ben 53 kiloyum çok kilom yok ama 2 ci doğumumdan sonra sarkık bir göbeğim kaldı ve bu durum beni çok rahatsız ediyor.Dar elbise falan giyemiyorum sanki 5 aylık hamileyim😭.Egzersizlere ilk başladığım gün çok zorlandım çok zor geldi bana kaç kere pes ettim ama vaçgeçmedim geçmiyerm🤣🤣.Bu postu açtım çünki benim gibi göbeğinden rahatsz anneler var burda.Hadyi hep birlikde kurtulalım göbek yağlarımızdan ve sarkık göbeklerden😂